بیوگرافی الناز گلرخ

0
87
بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ، یک بیوتی بلاگر و اینفلوئنسر مشهور ایرانی است که به عنوان یکی از چهره‌ های برجسته در زمینه میکاپ و خود آرایی شناخته می‌ شود. او در طول این سال‌ ها توانسته است شهرت فراوانی را کسب کند و با ارائه محتوای جذاب و آموزش‌ های کاربردی، طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. الناز با استفاده از شبکه‌ های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام و یوتیوب، توانسته است به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه زیبایی و آرایش شناخته شود و الهام‌بخش بسیاری از افراد علاقه‌مند به این حوزه باشد. او همچنین با برندهای معتبر آرایشی همکاری می‌کند و از طریق ویدیوها و پست‌های آموزشی، تکنیک‌ها و محصولات جدید را به مخاطبان خود معرفی می‌کند. در ادامه با ما باشید تا با جزئیات بیشتری از زندگی حرفه‌ای و فعالیت‌های گلناز آشنا شوید. با سایت شرط بازی همراه باشید تا در مورد زندگی و حواشی الناز گلرخ بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی الناز گلرخ

بیوگرافی الناز گلرخالناز در تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است و اکنون با ۳۹ سال سن در حوزه اینفلوئنسردر یوتیوب و اینستاگرام فعالیت دارد.

خانواده الناز گلرخ

اطلاعات منابع نشان می‌دهد که الناز گلرخ در خانواده‌ای پنج نفره متولد شده است اطلاعات دقیقی درباره پدر و مادر گلرخ در دسترس نیست اما او دو خواهر کوچک‌تر از خود دارد، که یکی از آنها به نام الهام در بسیاری از عکس‌ ها و ویدئو های الناز حضور دارد.

خواهر الناز گلرخ

خواهر الناز گلرخخواهر الناز با نام الهام  متولد ۳۰ خرداد ۱۳۷۲ مانند خواهرش، در زمینه مدلینگ و میکاپ آرتیستی فعالیت می‌ کند و به شهرت زیادی در شبکه‌ های اجتماعی همچون اینستاگرام رسیده است. الهام گلرخ شباهت‌ های زیادی به خواهرش، الناز، دارد. الهام گلرخ با بابک نراقی، ورزشکار و مدل ایرانی، ازدواج کرده است.

آیا الناز گلرخ متاهل است یا مجرد؟

بله الناز با همکار خود ازدواج کرده است و اکنون در دبی زندگی می‌ کنند.

همسر الناز گلرخ کیست؟

همسر الناز گلرخ کیست؟حمید فدایی در تهران در تاریخ ۳ تیر ۱۳۶۷ متولد شد و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است. او چند سال پیش در یک فروشگاه لباس در پاساژ تندیس تهران کار می‌ کرد و سپس به عنوان مدل برای برند های معروفی مانند فیلا در حوزه مدلینگ فعالیت کرد؛ بعد از مدتی نیز به عنوان مدل برند تام فورد شناخته شد.

در حال حاضر، حمید به طراحی مدلینگ و حتی عکاسی نیز مشغول است. وی کار خود را در حوزه مدلینگ از سن ۲۰ سالگی با انگیزه و حمایت برادرش آغاز کرد و در وقت آزادش، علاقه‌ مند به ورزش کردن و مطالعه کتاب است.

آشنایی الناز گلرخ با همسرش

آشنایی و ازدواج الناز گلرخ با حمید فدایی با همکاری در مدلینگ لباس شروع شد . الناز به عنوان گریمور حمید که در یک پروژه عکاسی در حال گریم کردن او بود آشنا می‌ شوند و پس از مدتی نامزد شدند و در کنار هم به فعالیت در حوزه مدلینگ ادامه دادند.

آغاز فعالیت در حوضه زیبایی الناز گلرخ

آغاز فعالیت در حوضه زیبایی الناز گلرخالناز، همزمان با ورود به دانشگاه، دوره‌ های آرایشی و میکاپ را گذراند و با این راه ایجاد یک منبع درآمد برای خود کرد، به طوری که به سرعت توانست استقلال مالی خود را بدست بیاورد. پس از اتمام دوره‌ ها، الناز در یکی از سالن‌ های آرایشی در منطقه پونک تهران به کار مشغول شد و پس از چندی، تجربه بیشتری را در زمینه آرایش عروس تهران نیز کسب کرد. در زمینه میکاپ و میکروپیگمنتیشن ابرو، الناز به سرعت حرفه‌ ای شد و بسیاری از سالن‌ های زیبایی کار او را تحسین می‌ کردند. با تلاش و کوشش، اولین سالن زیبایی خود را در منطقه ولنجک تهران افتتاح کرد و به سرعت شهرت و تعریف از کارش گسترش یافت، به طوری که بسیاری از بازیگران و شخصیت‌ های معروف ازجمله طناز طباطبایی، مهناز افشار، سحر دولتشاهی و… در تهران به او اعتماد کرده و به مشتری ثابت الناز تبدیل شده‌اند.

تحصیلات الناز گلرخ

از آنجایی که الناز از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشت و اغلب وقت خود را در دنیای جادوی رنگ‌ ها و شکل‌ ها می‌ گذراند، تصمیم گرفت گرافیک را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کند. او در طول دوره تحصیلی خود در دانشگاه علامه امینی تهران، مهارت‌ های لازم برای ایجاد طراحی‌ های خلاقانه و جذاب را فرا گرفت. این تجربه‌ ها به او کمک کرد تا به عنوان یکی از هنرمندان و طراحان برجسته در زمینه گرافیک شناخته شود و به موفقیت‌ های چشمگیری دست یابد.

سبک آرایش بانوان ایرانی از دیدگاه الناز گلرخ

از دیدگاه النازخانم‌ های ایرانی بیشتر به سبک میکاپ‌ های پررنگ علاقه‌ مند هستند، اگرچه به طور عمده از سبک اروپایی فاصله گرفته‌ اند. چون می‌خواهند تغییرات زیادی در ظاهر خود بدهند و همچنین با استفاده از محصولات آرایشی، شبیه به بازیگران یا خوانندگان مورد علاقه‌ شان شوند. به طور کلی، آرایش و میکاپ یکی از موضوعات مهم در زندگی زنان ایرانی است.

روتین‌ های مراقبتی پوست الناز گلرخ

روتین‌ های مراقبتی پوست الناز گلرخالناز گفته است برای داشتن پوستی سالم و خوب، داشتن تغذیه مناسب، خواب کافی حداقل ۷ تا ۹ ساعت دارد و همچنین این میزان خواب موجب کاهش استرس در او می‌شود. او گفته است که از محصولات مختلفی از جمله کرم‌ ها، ماسک‌ ها و سرم‌ ها استفاده می‌ کنم و هر سه ماه گاهی برند های آرایشی و مراقبتی‌ اش را تغییر می‌ دهد، چون  پس از مصرف طولانی ممکن است احساس کند که تاثیر آن‌ ها بر پوستش کم شده است.

برنامه رژیمی الناز گلرخ

الناز در طول هفته، فقط ۶ روز رژیم غذایی دارد و تنها یک روز را به خوردن خارج از رژیم اختصاص می‌دهد. برای تأمین پروتئین، از تخم مرغ، مرغ و ماهی استفاده می‌کند و برای کربوهیدرات، از جو و برنج سفید استفاده می‌کند. هر هفته، ۴ روز با وزنه‌ تمرین می‌کند و ۶ روز هم ، تمرین‌های هوازی انجام می‌دهد.

همکاری الناز گلرخ با برند های معتبر

همکاری الناز گلرخ با برند های معتبرالناز با برند های معتبر و بزرگ جهان زیبایی و مد همکاری داشته است، از جمله برند های دیور، کی وی دی بیوتی، فنتی بیوتی، نارس و وچه. این همکاری‌ ها اکثرا بسیار موفق بوده و زمینه‌ ساز همکاری‌ های بزرگتر با این برند ها شده است. به عنوان مثال، همکاری الناز با برند لورال در سال ۲۰۱۵ باعث شد تا این برند بار دیگر برای پروژه تصویربرداری کلکسیون کریسمس خود از الناز بهره ببرد. همچنین، الناز به عنوان مدل آرایشی برند شارلوت تیلبری همکاری می‌ کند و خود موسس این برند نیز یک بار الناز را آرایش کرده است.

دستاورد های الناز گلرخ در زمینه میکاپ

الناز در سال ۲۰۱۷ میلادی، به عنوان یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر کشور امارات توسط مجله Ahlan معرفی شد. در همین سال، او جایزه بهترین آرایشگر Luxe Lifestyle را از مجله Cosmopolitan امارات برنده شد و سه سال بعد، یعنی در سال ۲۰۲۰، جایزه بهترین یوتیوبر بیوتی سال را از همین مجله دریافت کرد. علاوه بر این، تصاویر و مصاحبه‌ های الناز بار ها در بسیاری از مجلات معتبر جهانی مد و زیبایی، از جمله مجله Vogue، منتشر شده است.

الناز گلرخ یا مرلین مونرو

الناز گلرخ به عنوان یک بیوتی بلاگر، به طور موازی در زمینه گریم نیز فعالیت می‌ کند. او یکی از شخصیت‌ های مورد علاقه‌ اش مرلین مونرو، هنرمند مشهور آمریکایی است، و دوباره خود را به‌ وسیله گریم به شکل او تبدیل کرده است. چهره گریم‌ شده الناز گلرخ حتی روی جلد مجله Vogue ایتالیا نیز نمایش داده شده است. علاوه بر مرلین مونرو، او توانسته است خود را شبیه به سوفیا لورن، بازیگر ایتالیایی، و بریژیت باردو، هنرمند معروف فرانسوی، نیز نمایان کند.

ورود الناز به صنعت مد و لباس

ورود الناز به صنعت مد و لباسالناز گلرخ در حوزه گریم و میکاپ به عنوان یک حرفه‌ ای فعال است، اما به همراه این فعالیت‌ ها، به مدلینگ نیز مشغول می‌ باشد. یکی از پروژه‌ های حرفه‌ ای او، همکاری با بوتیک “سلبریتی” در مرکز خرید تندیس تهران بوده است. در این پروژه، الناز نه تنها به عنوان مدل شرکت کرده است بلکه در انجام آرایش و مدلینگ مشغول به کار بوده است.

علت مهاجرت الناز گلرخ

می‌ توان داستان مهاجرت الناز گلرخ و همسرش، حمید، را از آغاز موج دستگیری مدل‌ های اینترنتی شروع کرد. آنها به عنوان مدل‌ های حرفه‌ای در ایران فعالیت می‌کردند و الناز همچنین به عنوان بلاگر زیبایی در اینستاگرام شناخته می‌شد. در سال ۱۳۹۵، یک موج از دستگیری‌ های افراد فعال در این حوزه در ایران آغاز شد و الناز و حمید نیز در این دستگیری‌ها به دام افتادند. پس از مدتی، آنها آزاد شدند و الناز اعلام کرد که دیگر قصد فعالیت در ایران را ندارد.

پس از این اتفاق، آنها به کشور امارات متحده عربی مهاجرت کردند و دوباره فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کردند. همچنین، همکاری‌های با برندهای بزرگ و معروف بین‌المللی زمینه را برای تسهیل مهاجرت این دو فراهم کرد. تا در نهایت موفق به مهاجرت به امریکا شدند.

آیا الناز گلرخ ممنوع الورود است؟

خیر، در اوایل مهاجرت به دبی الناز و همسرش در سال‌ بار ها برای دیدار خانواده‌ شان به تهران سفر می‌ کردند. او گفته بود که به مهاجرت اصلی خود یعنی مهاجرت به اروپا  و امریکا فکر می‌ کند که اینگونه نیز شد و الان در لس‌ آنجلس زندگی می‌ کند. فعالیت‌ های حرفه‌ ای الناز محدود به ایران نیست و او حالا به عنوان یکی از اینفلوئنسر ها و بیوتی بلاگر های معروف امارات و امریکا هم به خوبی معروف شده است.

آخرین حواشی الناز گلرخ

الناز چند روز پیش در مراسمی که مربوط به رونمایی از کرم پودر جدید ریحانا ،خواننده معروف پاپ انگلیسی زبان، چند عکس و ویدئو در لس‌ انجلس به اشتراگ گذاشت و از شوق و هیجان خود در کنار افراد معروفی چون ریحانا و سلنا گومز گفت برای دیدن این عکس‌ ها به پیج اصلی الناز سر بزنید.

اینستاگرام الناز گلرخ

اینستاگرام الناز گلرخالناز گلرخ در حال حاضر یک پیج اینستاگرام با نام‌ elnaz_golrokh دارد که دارای تیک آبی است. تمامی محتوا های پیج او به زبان فارسی و انگلیسی است. او بیشتر اخبار روزمرگی‌ های خودش و همسرش و مراسمات و کلیپ‌ های میکاپی به اشتراک می‌ گذارد. در حال حاضر پیج او داراری ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده است. برای دسترسی به پیج اصلی اینستاگرام الناز گلرخ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

عکس های الناز گلرخ

مقاله قبلیبیوگرافی نفس کالبری
مقاله بعدیبیوگرافی هانیه فیضی
آتوسا کمالی
سلام من آتوسا کمالی هستم، یک نویسنده و طراح وب با بیش از 8 سال تجربه در حوزه تولید محتوا و طراحی وب. به عنوان یک متخصص در دنیای دیجیتال، فعالیت‌هایم بیشتر در زمینه شرط‌بندی و کازینو آنلاین است. از زمانی که وارد این عرصه شدم، با استفاده از دانش و تجربه خود، مقالات تخصصی و جذابی را در این حوزه ارائه می‌دهم. هدفم این است که با ارائه محتوای مفید و جذاب، مخاطبان را آگاه کنم و به آن‌ها کمک کنم تا تصمیمات بهتری در مورد شرط‌بندی آنلاین بگیرند. همچنین، با توانایی در طراحی وب، وب‌سایت‌هایی ایجاد می‌کنم که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند و تجربه‌ی بهتری را تجربه کنند. با افتخار این مسیر حرفه‌ای را در این عرصه دنبال می‌کنم و به دنبال ارائه خدمات بهتر برای کاربرانم هستم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید